2012年5月2日水曜日

メイドさんの私服版を追加しました。

GW(ゴールデンウィーク)も真ん中ですね。
旅先で見てくれてる人なんかもいますかー?

さてさて、本日は私服姿のメイドさんを追加しました。

"メイドさん メイド服来てなけりゃ 只の人"

…うーむ、字余りがヒドイ。


意外(?)とオシャレな、メガネくん。

男子の私服もちゃんと準備していますので、お楽しみに!






今すぐキミP!

2 件のコメント:

  1. Good! The designs are way better this time.
    I really need this glasses kid since I know a lot of guys like him in real life. And i wanna incorporate my life story more!!

    返信削除
  2. We actually haven't determined the design of this kid yet... so the design may be changed. But I'm glad to hear you're so looking forward!

    返信削除